Veelgestelde vragen

Inloggen

  • Wat is mijn gebruikersnaam?

    Uw gebruikersnaam is uw (Caso) stamnummer. Als uw werkgever geen Caso stamnummers gebruikt, is uw gebruikersnaam uw Burger Service Nummer (BSN of SOFI).

  • Mijn wachtwoord werkt niet meer. Hoe kan dat?

    De wachtwoord die uitgedeeld worden, bij het aanmaken van een account of bij een reset zijn eenmalig bruikbaar. Na eerste inloggen kiest u zelf voor een nieuw wachtwoord. Mogelijk is het tijdelijke wachtwoord al gebruikt en heeft u zelf een wachtwoord gekozen. Deze wachtwoorden kunnen, om veiligheidsredenen, niet worden ingezien door anderen. Ook niet door de helpdesk.

  • Hoe kom ik aan een nieuw wachtwood?

    Een nieuw wachtwoord kunt u op basis van uw gebruikersnaam toe laten sturen. Onder de inlogvelden vindt u een link naar deze functie. Dit kan alleen als uw e-mail adres in de database vermeld staat.

  • Mijn e-mail adres staat niet in de database. Hoe kom ik nu een nieuw wachtwoord?

    Uw wachtwoord kan ge-reset worden door de administratie van uw werkgever. Geef in dat geval ook uw e-mail adres door, zodat dat een volgende keer bekend is.

Hulp

  • Wie kan mij helpen bij het starten met Cosmo?

    In de "Hulp" sectie van de website vindt u een aantal korte handleidngen, die u op weg kunnen helpen met Cosmo.

  • Waar kan ik terecht voor administratieve vragen?

    Voor administratieve vragen (zoals gebruikersnaam, wachtwoord en de toewijzing aan scholen of groepen) kunt u terecht bij de administratie van uw werkgever.

  • Waar kan ik terecht voor technische vragen?

    Technische vragen kunt stellen aan de helpdesk. Deze helpdesk is te bereiken via het contactformulier op deze website.